Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

Μου λείπεις αλητόφατσα


Μου λείπουν οι συζητήσεις μας...
Μου λείπει η υπέροχη φωνή σου που ποτέ δεν παραδέχτηκες ότι ήταν υπέροχη και γενικά ποτέ δε σου άρεσε.
Μου λείπει που σου είχα πει να μου τραγουδήσεις και μου είπες ότι τραγουδάς μόνο στο μπάνιο(γέλια).
Μου λείπει που μιλούσαμε 2 ώρες στο τηλέφωνο προσπαθώντας να κάνουμε format στο laptop σου.
Μου λείπει που παίζαμε SL μαζί.
Μου λείπει που ψάχναμε μαζί για να βρεις δουλειά και τελικά τα κατάφερες! Μόνη σου!
Μου λείπει η γνώμη σου.
Μου λείπει το χαμόγελό σου.
Μου λείπουν τα δάκρυά σου.
Μου λείπει που, πριν ακούσει άλλος τα τραγούδια μου, τα έστελνα σε εσένα, πριν πέσω για ύπνο και το πρωί που ξυπνούσα, έβλεπα την απάντησή σου "Είναι υπέροχο!!!!!! Συγκινήθηκα!!!".
Μου λείπεις αλητόφατσα...
Μου λείπεις Π.
Θα επιστρέψω κάποτε.
Σου το υπόσχομαι!
Ακόμη κι αν χρειαστεί να φτάσω ως την άλλη άκρη της Ελλάδας.
Μου λείπεις αλητόφατσα...
Άκουσα το τραγούδι σου σήμερα με το που ξύπνησα.
Και μου έλειψες περισσότερο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: