Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008

Κανείς δεν είναι τέλειος...

        Πραγματικά ωραία δικαιολογία...
        Όποιος το σκέφτηκε, αν το σκέφτηκε για δικαιολογία δηλαδή και όχι για ενθάρρυνση, πρέπει να ήταν πολύ ικανοποιημένος με τον εαυτό του. Εγώ όμως δεν είμαι. Πιστεύω ότι μπορώ να γίνω τέλειος. Και αυτό δεν τελειομανία με τη γνωστή έννοια. Όταν λέμε ότι κάποιος είναι τελειομανής, εννοούμε πως ξεκίνησε κάτι και θέλει ως και την παραμικρή λεπτομέρεια να είναι τέλειος. Εμένα δε με ενδιαφέρει να είμαι τέλειος σε όλα. Μόνο σε αυτά που με ενδιαφέρουν. Και όχι να είμαι συνέχεια τέλειος. Απλώς να ξέρω πως μπορώ να το επιτυχω. Παράδειγμα τα τραγούδια "EvAngelica" και "Η ανάσα μου" θεωρώ πως είναι από τα καλύτερά μου τραγούδια μαζί με το "Electric Era". Τα υπόλοιπα ήταν κατώτερα αυτών, κατά την προσωπική μου γνώμη, αλλά θεωρώ πως έχω ανεβάσει αρκετά τον πήχη και άρα ξέρω πού μπορώ να φτάσω και είμαι ικανοποιημένος με τον εαυτό μου. Όχι τόσο ικανοποιημένος ώστε να σταματήσω να φτιάχνω μουσική βέβαια... Άλλωστε, λίγο-πολύ, έχει γίνει πλέον τρόπος έκφρασης το τραγούδι μου. Πάντα ήταν το τραγούδι γενικά, αλλά τα τελευταία χρόνια τα τραγούδια μου ειδικότερα.
        Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως κάποια πράγματα δεν τα κάνω αρκετά καλά και με ενδιαφέρουν. Και σκέφτομαι "μπορείς να τα καταφέρεις;".Απαντάω λοιπόν στον εαυτό μου "Ναι μπορώ. Αύριο θα το κάνω". Και σαν το δικηγόρο του διαβόλου ξανασκέφτομαι "Ωραία! Αν μπορείς αύριο, ξεκίνα από σήμερα και συγκεκριμένα από τώρα!".
        Όλοι μας, ανάλογα τον επιλογών μας, φτιάχνουμε το παρελθόν που θα έχουμε όσο μεγαλώνουμε. Όλοι, αν όχι οι περισσότεροι, έχουν στο παρελθόν τους κάποια πράγματα που ντρέπονται να πουν. Εγώ τα είπα όλα κατά καιρούς και σε διάφορους. Απλώς, τώρα πια, μένει να δείξω ό,τι έμαθα το μάθημα που μου δίδαξε η ζωή, και ακόμη μου διδάσκει. Έχω να δείξω ότι πρόσεχα στο μάθημά της. Έχω να δείξω ότι πρόσεχα τα πουλάκια που περνούσαν απ' έξω καθώς εκεί είναι το μάθημα της ζωής. Έχω να δείξω ότι όχι μόνο τα είδα, αλλά τα έζησα κιόλας. Έχω πολλά να μάθω ακόμη. Ξέρω πολλά... Είδα πολλά... Μα θέλω και άλλα να γνωρίσω που, όμως, να αφορούν τον κόσμο του Θεού. Θα τα καταφέρω καλύτερα λοιπόν σε λίγες ώρες που θα ξυπνήσει τούτο το κορμί για να αντικρίσει τον ήλιο. Να δούμε τι θα μας πει κι αυτός για τη νύχτα. Κι ελπίζω να μη γελάσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: