Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

Ένα ταξίδι δίχως όρους ψάχνει για συνοδοιπόρους...




Τα μουσικά συγκροτήματα συνήθως λένε "Όσοι πιστοί, προσέλθετε!" μιλώντας για εμφανίσεις τους. Εγώ ούτε πιστούς έχω, ούτε απίστους, ούτε μουσικό συγκρότημα είμαι, ούτε εμφανίσεις κάνω(εξαιρούνται οι εμφανίσεις με τη χορωδία). Αυτό έχω να πω για σήμερα όμως. Είμαι ένας άνθρωπος που κάνει ό,τι θέλει. Αν υπάρχει περίπτωση να αναγκαστώ να κάνω κάτι, το προβλέπω και το μετατρέπω σε συνειδητή επιλογή. Όταν αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι, συνήθως μετά σου μένει μια αίσθηση πικρίας. Έτσι, αντίθετα, δε σου μένει τίποτα. Μόνο η αγάπη για τον άλλον. Μόνο..."καλή καρδιά"(θυμάσαι EvAngelica ελπίζω).
Αυτή τη στιγμή μπορώ να πω ότι μοιράζομαι το όνειρο του Ίκαρου. Έχει έναν υπέροχο ήλιο να φωτίζει το δωμάτιό μου. Έχει ένα υπέροχο φως να φωτίζει τη σκιά μου. Έχει μια υπέροχη ζέστη να γεμίζει την καρδιά μου. Έχει έναν υπέροχο γαλάζιο ουρανό. Έχει μια υπέροχη ηρεμία που τη σπάει,γλυκά, μόνο το παραπάνω τραγούδι. Ούτε αυτοκίνητα περνάνε. Ούτε μωρά κλαίνε. Ούτε η απέναντι οικογένεια τσακώνεται. Και έχω υπέροχους φίλους! Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω σήμερα τον Evris, επειδή απλά υπάρχει και μας ομορφαίνει τη ζωή(να προσέχεις τη Vino ε; ). Να ευχαριστήσω τον Omnis για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και για τη φιλία του! Την Έλλη για όλα και καλή επιτυχία σήμερα! Ό,τι κι αν γίνει να ξέρεις ότι δε μπορείς να με απογοητεύσεις. Ξέρω πόσα έχεις επιτύχει στη ζωή σου. Και υπό ποιες συνθήκες. Και ναι! Είχε δίκιο η φίλη σου! Αν δεν ήμαστε φίλοι και υπήρχε περίπτωση να σκεφτούμε το να είμαστε μαζί, πράγματι θα ταιριάζαμε! Τουλάχιστον όπως το βλέπω στην απ'έξω. Είσαι η μόνη κοπέλα που απάντησε όπως ήθελα σε μια συγκεκριμένη ερώτηση. Ίσως να είναι θέμα ωριμότητας. Ίσως και όχι... Αν είναι όμως, τότε μάλλον σημαίνει πως μεγαλώνοντας θα βρω και άλλες κοπέλες να μου δώσουν την ίδια απάντηση. Άρα αυτό που χρειάζεται να κάνω είναι απλά να περιμένω λίγο ακόμη. Η μόνη δική μου αμφιβολία είναι αν, μέχρι να εμφανιστεί στη ζωή μου, εγώ θα έχω γίνει κάποιος που να της αξίζω. Evris, νομίζω πως σε αυτό μόνο εσύ έχεις την απάντηση. Μόνο εσύ ερωτεύτηκες και αγάπησες και πίστευες πως δεν της αξίζεις. Έκανα ό,τι μπορούσα για να σε πείσω ότι το αξίζατε και οι δύο. Νομίζω το κατάφερα όμως! Τι λες;
Λίγο πριν το τέλος, θέλω να ευχαριστήσω και τη Mariposa για τη Λίλα Πάουζ(βλάχικα, και σε όποιον αρέσει!!!). Ευχαριστώ!
Τέλος, λοιπόν... Υπήρχαν 3 λόγοι που σταμάτησα να μπαίνω msn, hi5 και facebook. Γυναίκα... Μου είπες ότι βρήκα κοπέλα και δε σου είπα τίποτα. Θυμάσαι τι απάντηση σου έδωσα; Αυτό που σου απάντησα ήταν και ο ένας από τους 3 λόγους για τους οποίους τα σταμάτησα. Ένας αλλά και ο πιο σημαντικός. Και είσαι ο μόνος άνθρωπος στον πλανήτη που τον ξέρει. Με χαροποιεί πάντως το γεγονός ότι με κατάλαβες!
Αυτά... πάω για φαΐ!
Ag'o στείλε μια μεγάλη αγκαλιά! Αρκετά μεγάλη να φτάσει μέχρι τα μέρη μου! Θα μου κάνει καλό!
Και τώρα που το θυμήθηκα...
Ακούστε ξανά το τραγούδι "Και πάλι παιδί feat Αισθήσεις" και δείτε τους στίχους εδώ.
Θέλω απλά να προσθέσω μία φράση στα δικά μου λόγια.
Ευριπίδη...Ag'o...Λοιπά ερωτευμενάκια...
"Έχεις νιώσει την καρδιά σου να αγαπιέται τελευταία;"
Θα τα πούμε!

2 σχόλια:

argy είπε...

μια αγκαλίτσα τεράστια,γιατί ξέρω ότι εσύ θα την εκτιμήσεις...την έχω νιώσει να αγαπιέται,αλλά όχι απ' αυτόν που νομίζεις εσύ..από κάποιον που τελικά δεν εκτίμησα και δεν πίστεψα...μάλλον έκανα λάθος....αλλά αυτό τώρα δεν παίρνεται πίσω....φιλιά!!!!!!!

Ένα παιδί / Ένας άνθρωπος (Προάγγελος) είπε...

Δε συνηθίζω να νομίζω πράγματα! Και πίστεψέ με! Αυτές οι "εκπλήξεις" είναι οι καλύτερες ;) Και μέχρι να τα παρατήσεις εσύ, ο αγώνας δεν έχει χαθεί! ;)