Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

Αλλάζω bpm...

...όμως θα πω καληνύχτα...

...αφιερώνοντας το τραγούδι σε μια κοπέλα που γνώρισα πρόπερσι. Ήταν χοντρούλα αλλά πιστέψτε με! Υπέροχος και κεφάτος άνθρωπος. Και το λέω αυτό για να αποδείξω πως άλλο το ένα και άλλο το άλλο! Το θυμάμαι εκείνο το πάρτυ. 7 κοπέλες και αυτή. Και ήταν η μόνη που χόρεψε. Όχι "δε χόρευαν μαζί μου". Δε χορεύανε γενικά. Και επειδή είμαι σίγουρος ότι έχει απίστευτο χιούμορ η κοπέλα αυτή, της το αφιερώνω. Ακούστε το. Και καληνύχτα!

Στίχοι:
Αχ κύριε πρέσβη! Μας κακομαθαίνετε.
Με τα τσικουλατάκια το στόμα μου ευφραίνετε.
Παίρνω εγώ το πρώτο να σας κάνω και σεφτέ.
Ανοίγω το χρυσόχαρτο και βρίσκω ένα κεφτέ.
Μα είστε τόσο χλίδα και τόσο το φυσάτε
που και τα κεφτεδάκια στο χρυσάφι τα τυλάτε;
Πάμε μία βόλτα για ένα απεριτίφ.
Να κι ο Tigana με τη Le Coq Sportif.
Κοίτα στα hors-d'œuvre ρε φίλε μου Μεντζέλο.
Μια γκόμενα είναι απίστευτη, παχύσαρκο μοντέλο.
Έχει 7 σωσίβια γύρω από τη μέση.
Ποτέ δε θα βουλιάξει στη θάλασσα σαν πέσει.
Κι αν στον ήλιο κόντρα δεις αυτό το πάχος
θα πεις εκεί γυρίστηκε πρόπερσι ''Ο Βράχος''.
Μάλλον γι' αυτό διακρίνεται στη γάμπα τατουάζ
ο Νίκολας ο Κέιτζ και γύρω το Αλκατράζ.
Ο Κέιτζ ήταν αδύνατος, αλλά σε τέτοια γάμπα
έγινε διπλάσιος γιατί τρώει τζάμπα.
Λέγοντας για τζάμπα θυμάμαι το The Heart.
Είχε προγούλι στο Star Wars όλη την Pizza Hut.
Μα τώρα την καρδιά μου την έπαιξα στο τζόγο
και πριν ξαναποντάρω ερωτεύτηκα το μπόγοοο.

Ο αχόρταγός μου έρωτας σ' εσένα βρίσκαι λεία
ακούγοντας κιθαρισμούς του Πάχοτεν Κοιλία.
Φτάνει 200 bpm της καρδιάς ο χτύπος
κι ας λεν οι άλλοι γύρω πως χορεύω με το λίπος.

Όταν τρώνε δε μιλάν, γι' αυτό ποτέ της δε μιλά
μα είμαι ερωτευμένος μ' όλα της τα κιλά.
Μπορεί να είνα μπάλα και όχι μπαλαρίνα.
Στη φαντασία θα 'κανε την ιπποποταμίνα.
Η μέση της το πείραμα που 'χουνε κάνει κλώνο
για χούλα χουπ θα θέλει το δακτύλιο απ' τον Κρόνο.
Όταν στα μάτια τη θωρώ στενάζω αχ και βαχ
μπροστά της μη γκρινιάζει ο χαλίφης Ελ Πουσάχ.
Δεν έχει ξεκουμπίδια απ' τα καναπεδάκια.
80 τρώει στο λεπτό αρνίσια παϊδάκια.
Όταν σέρνει το κορμί της το αναφέρουνε στα νέα.
κι έτσι το δηλώνει ακίνητο στην Ε9.
Τρώει τζάμπα πάντα στις φοιτητικές τις λέσχες
μη ζητήσει η εφορία της τροφής το πόθεν έσχες.
Μα να τη καταφθάνει κι εσένανε κοιτάει.
Θα θέλει να χορέψει και δε θέλει να σε φάει.
Ευθύς πα στο ταψί με πιάνει, με χορεύει
κι ακούω την κοκκώνα μου την τροφή να ρεύει.
Γλιστράω στη χαράδρα της που είναι το Grand Canyon
κι αν με ζουπήξει κι άλλο θα εισαχθώ στο Τζάνειον.
Έχω έμμονη ιδέα στο νωτιαίο μυελό
να είμαι σκουλαρίκι στο δικό της αφαλό.

και...
Ο αχόρταγός μου έρωτας σ' εσένα βρίσκαι λεία
ακούγοντας κιθαρισμούς του Πάχοτεν Κοιλία.
Φτάνει 200 bpm της καρδιάς ο χτύπος
κι ας λεν οι άλλοι γύρω πως χορεύω με το λίπος (δις)

1 σχόλιο:

argy είπε...

xixixixi...ωραίο.....χαχα...φιλάκια!