Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Η στιγμή της αλήθειας

Παρακολούθησα λίγο Alter το μεσημέρι.
Είχε αφιέρωμα στην Κάτια Δανδρουλάκη.
Τη ρώτησαν για τη στιγμή της αλήθειας. Να πει τη γνώμη της.
Και απάντησε:
Κάποτε πληρώναμε τους ψυχολόγους και τώρα θέλουμε την κάμερα για να πούμε τα προβλήματά μας. Να πούμε "έχω σκοτώσει","έχω μαχαιρώσει"... Και μετά να πούμε "δώσε μου 50000 ευρώ".Θα ήθελα να το αναλύσω. Όχι να το κατακρίνω. Αλλά να το αναλύσω

Εγώ πάλι έχω να παρατηρήσω κάτι.
Μου είπαν οι γονείς μου από μικρό να πάω σε ψυχολόγο.
Δεν τους άρεσε που ήμουν διαφορετικός.
Έχω όμως να πω κάτι.
Ποτέ δε χρειάστηκα ψυχολόγο.
Είχα φίλο μου το Θεό και κάποιους ανθρώπους.
Έλεγα σε αυτούς τα προβλήματά μου.
Ο καλύτερος ψυχολόγος είναι ο φίλος σου. Αυτός που θα σου πει τη γνώμη του χωρίς χρηματικό αντίτιμο. Χωρίς συμφέρον. Θα σου πει τη γνώμη του γιατί σε αγαπάει. Θα σε ακούσει γιατί σε αγαπάει. Σε αγαπάει γιατί θέλει να σε αγαπήσει κι όχι γιατί θα τον πληρώσεις για να το κάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: