Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

4+3=7... ή μήπως 43?

Έφτασα αισίως στα 43 τραγούδια!
Ξεκινήσα το 2006 με το "Wrath of war" και φτάνω στο σήμερα έχοντας στο ιστορικό μου 43 τραγούδια, με τελευταίο το "Husband & Wife". Και δεν υπολογίζω το "Και πάλι παιδί feat Αισθήσεις"...Τραγούδια που ακούω και στην καθημερινότητά μου. Άλλωστε το ότι τα δημιούργησα σημαίνει πως μου αρέσουν αλλά δεν τα είχα βρει έτοιμα στο εμπόριο ή στο internet ή γενικότερα ως παραγωγή. 43 τραγούδια...Μέσα σε διάστημα 2 χρόνων. 2 χρόνων ακριβώς! Οκτώβριο ξεκίνησα. Οκτώβριος και τώρα.

Και φτάνω να σκεφτώ το εξής.
Όταν ήμουν Α' λυκείου πρωτοαγάπησα μια κοπέλα.
Τότε(2002) ξεκίνησα να γράφω ποιήματα.
Δύο χρόνια αργότερα μπήκε η Νάνσυ στη ζωή μου(2004).
Δύο χρόνια αργότερα από τη Νάνσυ(2006) ξεκίνησα να γράφω τραγούδια.
Δύο χρόνια αργότερα(2008) έχω φτάσει στα 43 τραγούδια.
Κάποια αγαπήθηκαν από φίλους.
Κάποια όχι.
Πάντως όλα αγαπήθηκαν από εμένα.
Κι αυτό μου είναι αρκετό για να συνεχίσω...

Καλή συνέχεια λοιπόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: