Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

Λυπάμαι...

  • γιατί δεν είσαι εδώ τώρα να μιλήσουμε

  • γιατί ξέρω πως αν στείλω "γεια" δε θα απαντήσεις αλλά θα θυμώσεις κιόλας

  • γιατί όσα με αφήνεις να δω από τον τωρινό σου κόσμο μου δείχνουν μόνο μαζικοποίηση. Μόνο η εμπιστοσύνη μου σε εσένα με κάνει να μην πιστεύω αυτό που βλέπω.

  • γιατί δεν πιστεύω πως θα γυρίσεις κοντά μου, εκτός αν μειώσεις τον εγωισμό σου

  • γιατί δεν έφταιγα εγώ τελικά για ό,τι έγινε. Καθόλου... Έχω σηκώσει όμως τόσους σταυρούς στη ζωή μου... Τι ήταν ένας ακόμη;

  • γιατί φίλοι μου ήταν αυτοί που είπαν ότι "σε έχω κορώνα στο κεφάλι μου". Το καταλάβαιναν από τη φωνή μου όταν τους έλεγα για εσένα.

  • γιατί ποτέ δε θα πιστέψω ότι με κατέστρεψες.

  • γιατί ποτέ δε θα σε κατηγορήσω ότι με κατέστρεψες

  • γιατί από τη στιγμή που με έδιωξες από τη ζωή σου ό,τι χτίσαμε μαζί καταστρέφεται αφού δεν υπάρχω πια να το προστατεύω

  • γιατί ο λόγος που απομακρυνθήκαμε ήταν ότι με αγαπάς πιο πολύ από όσο θα ήθελες να με αγαπάς...

Κολλητούλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: