Σάββατο 19 Απριλίου 2008

Προσευχή

Μου ζήτησαν μια προσευχή να κάνω εχθές
μα θα την κάνω σήμερα γιατί την ξέχασα χτες.
Περίεργες μέρες. Περίεργη εβδομάδα.
Με την απολογία ξεκίνησα να σου κάνω καντάδα.

Ξέρω πως έχεις διδάξει τρόπο προσευχής
μα εγώ έτσι σε νιώθω. Ένα σώμα ανάπαυσης.
Γιατί είσαι κοντά στους ανθρώπους της γης
και μας δόθηκε ο χρόνος παράτασης.

Εδώ λοιπόν κι αυτό το βράδυ
ακούγοντας μια αλήθινή αγάπη
ένα τραγούδι που έγραψα παλιά
λεγόμενο Αληθινή Αγάπη

Εδώ λοιπόν θα σου ζητήσω
τα όποια λάθη του να σβήσω.
Να τα σβήσουμε μαζί
γιατί οι άνθρωποι δεν είμαστε ακόμη δυνατοί.

Είμαι όμως κοντά Σου
και τίποτα δε φοβάμαι.
Είμαι και πάλι κοντά Σου
Στη σκιά της σκιάς σου

...αναβλύζοντας φως...

Κι αυτό το βράδυ λοιπόν
αυτό που θέλω να ζητήσω
είναι να δώσεις το παρόν,
να με βοηθήσεις να προσπαθήσω

...μαζί Σου...

Να προσευχηθώ σε Εσένα
να μην ακούσω άλλον κανένα
μόνο αυτόν που μου υπέδειξε την παρέα Σου
μόνο αυτόν που μου ζήτησε τα ώραία Σου

Απλώς να είναι αυτή καλά.
Απλώς να είναι μια χαρά.
Απλώς να είναι ευτυχισμένη.
Ζωντανή και ευτυχισμένη.

Ακόμη άλλη μια ευχή
ήτανε να είναι μαζί.
Εκείνος κι εκείνη.
Τόσο απλά. Απλά μαζί.

Είναι περίεργο το πώς
μια τόσο απλή μελωδία μπορεί να με κάνει να νιώσω
στο έπακρον αυτά που λέω, να τα βιώσω
Είναι περίεργο, απλώς...

Είναι δυο νότες μοναχά.
Και μια φωνή ψυθιριστά.
Όπως και να' χει αγάπη είναι.
Η ευχή "Αληθινή Αγάπη μείνε".

Αυτή ήταν η προσευχή μου Κύριε
έτσι επέλεξα να σου μιλήσω απόψε Κύριε.
Μ'ένα ποίημα και κάτι στίχους.
Με τα δώρα έμαθα να χτίζω τοίχους.

Όχι φράγματα. Μόνο στέγες.
Της εκκλησίας σου στέγες.

Και μια ευχή από εμένα
ώστε την προσευχή να κλείσω
με αγάπη αλήθινη τη μέρα θα συνεχίσω
Μόνο δάνεισέ μου την ευκαιρία μιας ευχής από εμένα...

Δείξ'του ένα σημάδι. Να καταλάβει μόνο αυτός.
Εγώ σε Σε πιστεύω. Ο ήλιος είναι καυτός.

Το Φως Σου και οι δυο μας ζητάμε.
Βοήθησέ τον να δει τι τόσα χρόνια οι άνθρωποι κοιτάμε.
Κι αν το αφήσεις σε εμένα, δώσε μου απλώς οδηγίες
για να μην κάνει κι αυτός όσες έκανα αμαρτίες.

Αυτό ήτανε.
Εδώ τελειώνει η προσευχή.
Έτσι έμελε να λήξει η μουσική.
Γιατί ο Υιός αναστήθηκε...

.,. αυτό ήτανε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: