Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Νέα τραγούδια...

Πέρασε λίγος καιρός από την τελευταία ανάρτηση/δημοσίευση τραγουδιού. Αυτό όμως δε σημαίνει πως έχω σταματήσει να παίζω ή να γράφω μουσική ή στίχους. Έχω να εκπληρώσω μια μουσική υποχρέωση σε έναν γνωστό μου, θέλω να φτιάξω και ένα τραγούδι για την κολλητή μου... Και μαζί με όλα αυτά και μαζί με την βλέψη μου να πάρω πτυχίο στην ώρα μου, έχω και την επιθυμία να δημιουργήσω ένα τραγούδι μόνο με πιάνο. Αυτό σημαίνει πως όπου το τραγούδι μου φαίνεται κενό, δεν μπορώ να βάλω ειδικά εφέ, ούτε ήχους ambient ούτε τίποτα. Ό,τι δε μου αρέσει πρέπει να το γεμίσω με νότες. Δεν υπάρχει η εύκολη οδός του "εφέ". Κι αυτό αν και λίγο δύσκολο, είναι μια πρόκληση. Και είναι από αυτές που μου αρέσουν!
Μετά λοιπόν από μία αποτυχημένη προσπάθεια να δημιουργήσω το "Christmas at last" όπως το ονόμασα, επιστρέφω με τα "New Piano Attempt" και "New Piano Attempt(Paradise mix)". Κοινώς το πρώτο είναι το πιάνο, και το δεύτερο είναι η ίδια μελωδία με εφέ. Ήθελα να ακούσω και τα δύο...
Καλή ακρόαση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: