Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Deja Vu

Θα σας διηγηθω μερικα περιστατικα σε σχεση με τη ζωη μου, τα οποια ειδα σε καποια ονειρα.Εχω δει καπου 7-8 ονειρα και το πρωτο το ειδα 16 ετων (τωρα ειμαι 37).Προτου σας διηγηθω το καθε γεγονος πρεπει να σας πω οτι οταν εχω αυτα τα ονειρα την αλλη μερα δεν τα θυμαμαι.Τα θυμαμαι μονο οταν βγουν αληθινα και τοτε εχω μια αισθηση de javu (δηλαδη οτι καπου εχω καναδει ή ξαναζησει αυτα τα περιστατικα και θυμαμαι το καθε ονειρο ξεκαθαρο πια).
Το πρωτο περιστατικο εχει ως εξης:Ημουν 16 ετων κι ειχα παει στο χωριο της γιαγιας μου.Ειχα παει να δω τις ξαδελφες μου που παραθεριζαν εκει.Ενα απογευμα με πηγαν να συναντησω την αλλη τους γιαγια που εμενε κι αυτη στο ιδιο χωριο αλλα σε αλλο μερος στο οποιο δεν ειχα ξαναπαει ποτε. Οταν φευγαμε κατεβηκαμε ενα κατηφορικο μονοπατι.Προχωρουσαν μπροστα δυο ξαδελφες μου και εγω ακολουθουσα.Σε καποιο σημειο σταματησα και μου ηρθε μια αποτομη αναμνηση και η σκεψη οτι αυτη τη σκηνη που ειχα μολις ζησει την ειδα σε ενα παλιο ονειρο.Το παραξενο ηταν πως ειχα τη αναμνηση ενος ονειρου οπου ειχα δει δυο απροσδιοριστες φιγουρες σε αοριστο τοπο και χρονο να κινουνται μπροστα και οτι υπηρχε καποια τριτη φιγουρα που ηταν παρων αλλα δεν συμμετειχε.Στο μονοπατι αντιληφθηκα πληρως τη σκηνη του ονειρου. Πιο παραξενο ηταν και το οτι εγω δεν ειχα ξαναπαει σε αυτο το σημειο του χωριου και οτι δεν τον ηξερα τον δρομο.Και ειχα το δυνατο αισθημα αναμνησης ενος ονειρου καθως και αποριας για το παραξενο συνβαν.
Υστερα απο ενα χρονο μου βγηκε αληθινο κι αλλο ονειρο:Ειχε ερθει στην πολη μια παλια φιλη της μητερας μου απο το εξωτερικο και ηθελε να δει καποια αξιοθεατα της πολης μας. Πηγαμε στην εκκλησια του πολιουχου της πολης και πηγαμε να αναψουμε τα κερια μας.Εγω ειχα αναψει το δικο μου κερι απο την δεξια πλευρα του ναου και στεκομουν απεναντι στην αριστερη πλευρα (των γυναικων) και κοιτουσα την μητερα μου και τη φιλη της.Σε καποια στιγμη που αναβε το κερι της η φιλη της μητερας μου, μου ηρθε παλι η αναμνηση ενος παλιου ονειρου με τρεις φιγουρες ακριβως στις ιδιες θεσεις και κανοντας ακριβως τα ιδια πραγματα με το ονειρο.
Αυτη τη φορα αρχισα να ανησυχω γιατι ηταν η δευτερη φορα και εβγαιναν αληθινα κομματια της δικης μου ζωης.
[...]
Το τριτο ονειρο ηταν λιγους μηνες μετα.Ειχα παει με την μητερα μου στο σουπερ-μαρκετ της γειτονιας.Καποια στιγμη οπως απλωνε η μητερα μου το χερι της να παρει απο το ψυγειο ενα πακετο βουτυρο, ειχα παλι την ιδια αισθηση οπως και με τα αλλα ονειρα.Πως καπου ειχα ξαναδει αυτη τη σκηνη.Ενοιωσα παλι πως την ειχα δει σε ονειρο πριν απο λιγο καιρο.Μονο που στο ονειρο ειχα δει μια φιγουρα να κανει κατι και μια αλλη να παρακολουθει και δεν ειχα δει τιποτε αλλα στοιχεια.Το παραξενο ηταν πως δεν συνηθιζαμε να πηγαινουμε μαζι για ψωνια.Ή πηγαινε η μητερα μου μονη της ή θα εστελνε εμενα. Πρεπει να σας πω πως με το τριτο ονειρο που βγηκε αληθινο αναρωτιομουν τι γινοταν.
Το τεταρτο ονειρο ηταν λιγα χρονια μετα.Ειχα παει στο εξωτερικο (λογω σπουδων του αντρα μου). Ο αντρας μου ειχε εναν συμφοιτητη Κορεατη ο οποιος ειχε τελειωσει τις σπουδες του ενα χρονο πριν και ζουσε σε μια αλλη πολη.Αυτος ηρθε μια μερα για πρωτη φορα στο σπιτι να μας επισκεφτει και τον κρατησαμε για μεσημεριανο. Σε καποια στιγμη που καθομασταν και τρωγαμε στο τραπεζι του προσφερα το μπωλ της σαλατας. Παλι η αναμνηση ενος ονειρου που αποκαλυφτηκε οταν ειδα εκινη την σκηνη μπροστα μου.Το περιεργο εδω ειναι πως δεν ειχε ξαναρθει στο σπιτι και ουτε ειχαμε ξαναφαει μαζι.
Τα επομενα χρονια συνεβηκαν κι αλλα ονειρα οταν εκανα καποιες ασυνηθιστες δουλειες στο σπιτι.Ενα ηταν οταν αποφασισα να καθαρισω καποιο δυσκολο σημειο του σπιτιου εδω στην Ελλαδα που δεν το ειχα ξανακαθαρισει μεχρι τοτε.
Δεν θα σας κουρασω με αλλες σκηνες που βγηκαν απο ονειρα γιατι ειναι καθημερινες σκηνες.Ειχαν ομως το ακριβως ιδιο συναισθημα με τις αλλες περιπτωσεις.Και παλι θυμομουν τις φιγουρες του καθε ονειρου.
Οσοι εχουν ακουσει την εμπειρια μου δεν ξερουν τι να πουν.Ακομη και η μητερα μου που βλεπει παραστατικα ονειρα και κυριως εχει δει ολους τους νεκρους μας συγγενεις πολλες φορες σε ονειρα.Γι' αυτο αν καποιοι απο σας ειχατε παρομοια εμπειρια θα ηθελα να ακουσω την ιστορια σας. Παντως επειδη μου συνεβη πολλες φορες δεν μπορω να απορριψω τα γεγονοτα.


Πηγή>>>

Κι εγώ έχω κατά καιρούς τέτοια όνειρα. Αυτό θέλω μόνο να παραδεχτώ και δε θα φλυαρήσω πολύ ακόμη. Όταν όμως είχα ρωτήσει τη γιαγιά μου τι σημαίνει η έννοια DejaVu, μου είχε απαντήσει "όταν νομίζεις(!) ότι έχεις ξαναδεί κάτι". Τα συμπεράσματα δικά σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: