Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Πόσες φορές τραγούδησα ετούτα τα τραγούδια...

Είναι από τα τραγούδια που θα ήθελα να είχα φτιάξει εγώ. Ίσως όμως να είναι καλύτερα που τραγουδήθηκαν από το Στέλιο Ρόκκο.
Στέλιος Ρόκκος - Έτσι αγαπάω εγώ

Αν αγαπάς αληθινά παίρνεις τα όρη τα βουνά
και τραγουδάς τον έρωτα σου στη σελήνη
κι ύστερα στέκεις σιωπηλά να 'ρθουν τ' αστέρια χαμηλά
για να τους πεις μέχρι που θα 'φτανες για κείνη

Αν αγαπάς αληθινά έχεις δυο μάτια φωτεινά
και μια καρδιά παντοτινά ξελογιασμένη
αν αγαπάς αληθινά φεύγεις ταξίδια μακρινά
και το κορμί σου να γυρίσεις περιμένει

Έτσι αγαπάω εγώ, έτσι αγαπώ
τίποτα για μένα, για μένα δεν κρατώ
έτσι αγαπάω εγώ, έτσι αγαπώ
όλα εγώ τα δίνω για κείνη που αγαπώ

Αν αγαπάς αληθινά σου μοιάζουν όλα γιορτινά
δε νιώθεις κρύο δεν αισθάνεσαι το πόνο
αν αγαπάς αληθινά δε βλέπεις μαύρο πουθενά
και στο μυαλό σου το κορμί της έχεις μόνο

Έτσι αγαπάω εγώ, έτσι αγαπώ
τίποτα για μένα, για μένα δεν κρατώ
έτσι αγαπάω εγώ, έτσι αγαπώ
όλα εγώ τα δίνω για κείνη που αγαπώ

Στέλιος Ρόκκος - Εμεινα εδώ


Κάποιο βράδυ σου 'χα πει πως θέλω
να γυρίσω όλο το κόσμο, όλο το κόσμο
Και συ μου γέλασες γλυκά και μου πες
το φιλί μου μυρίζει δυόσμο, μου μυρίζει δυόσμο

Κάποιο βράδυ σου 'χα πει πως θέλω
να πετάξω σαν πουλί πάνω από το κόσμο
Και συ ζωγράφισες φτερά σ'ένα λευκό χαρτί
και μου πες φως μου, μη φύγεις φως μου

Έμεινα εδώ να μη σου λείψει τίποτα
Έμεινα εδώ να μη φοβηθείς
Να μη μείνεις μόνη σου και 'γω στο τίποτα
Έμεινα εδώ να μη μαραθείς

Κάποιο βράδυ μου 'χες πει πως πρέπει
να γεννήθηκα για σένα, μόνο για σένα
Και 'γω σε πήρα αγκαλιά και χάθηκα
στα μάτια σου τα μαγεμένα, τα μαγεμένα

Κάποιο βράδυ μου 'χες πει πως δε μπορείς
να ζήσεις μια στιγμή χωρίς εμένα
Και 'γω δε μίλησα ξανά
γιατί στα χέρια μου είχα εσένα μόνο εσένα

Έμεινα εδώ να μη σου λείψει τίποτα
Έμεινα εδώ να μη φοβηθείς
Να μη μείνεις μόνη σου και 'γω στο τίποτα
Έμεινα εδώ να μη μαραθείς

Στέλιος Ρόκκος & Πασχάλης Τερζής - Φιλοι

[Τερζής]:
Τι έχεις πάλι και δεν μιλάς κι όλο κοιτάς θλιμμένα
Τι έχεις πάθει και με ρωτάς με μάτια βουρκωμένα

[Ρόκκος]:
Θέλω κάπου να μιλήσω, θέλω κάποιον να τα πω
Θέλω κάπου ν’ ακουμπήσω, ένα φίλο αδερφικό
Να με πάρει απ’ το χέρι, δυο κουβέντες να μου πει
Να γλυκάνει, να γλυκάνει η αγιάτρευτη πληγή

[Ρεφρέν (μαζί)]:
Θα το περάσουμε μαζί κι αυτό το μονοπάτι
Κάνε, θεέ μου, να μην ξαναρθεί άλλη μια τέτοια αγάπη
Κάνε, θεέ μου, να μην ξαναρθεί άλλη μια τέτοια αγάπη

[Ρόκκος]:
Τι να σου κάνει μία καρδιά που όλο πληγές μετράει
Τι να σου κάνει κι ένα κορμί που ψάχνει για λιμάνι

[Τερζής]:
Δεν αξίζει να πεθαίνεις, δεν αξίζει να πονάς
Δεν σ’ αγάπησε ποτέ της, σ’ το ’χα πει, μην το ξεχνάς
Ένα μόνο να θυμάσαι, πως υπάρχω πάντα εγώ
Να ’χεις πάντα ένα φίλο, ένα φίλο καρδιακό

[Ρεφρέν (μαζί)]:
Θα το περάσουμε μαζί κι αυτό το μονοπάτι
Κάνε, θεέ μου, να μην ξαναρθεί άλλη μια τέτοια αγάπη
Κάνε, θεέ μου, να μην ξαναρθεί άλλη μια τέτοια αγάπη

Στέλιος Ρόκκος - Σμαράγδια και Ρουμπίνια

Σμαράγδια και ρουμπίνια θα σου φέρω
απ' της Ινδίας της μακρινές ακτές
Σμαράγδια και πολύτιμα στολίδια
σώπασε μωρό μου και μην κλαις

Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια
μου καραμελένια μου
έννοια μου
Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια
μου καραμελένια μου
αχ, έννοια μου

Σμαράγδια και ρουμπίνια θα σου φέρω
από σεντούκια που 'χουν θάψει πειρατές
σμαράγδια και πολύτιμα στολίδια
σώπασε μωρό μου και μην κλαις

Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια
μου καραμελένια μου
έννοια μου
Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια
μου καραμελένια μου
αχ, έννοια μου


Κι αν παρατηρήσετε το τελευταίο βίντεο κλιπ, θα παρατηρήσετε την αγαπημένη μου εικόνα.
Να είμαι έξω.
Να βρέχει.
Να κοιτάω ψηλά
    με τα μάτια κλειστά.
Οι σταγόνες να τρέχουν στο πρόσωπο σα δάκρυα.
Όμως δάκρυα χαράς που ζω ακόμη και η φύση με αγγίζει!
...
Ειδικά το "έμεινα εδώ"... Πώς το είχαμε καταφέρει και το τραγούδι αυτό ένωνε, έστω για ένα μόνο βράδυ, Ελλάδα και Γερμανία... Το καταφέραμε πάντως!
...
Κι όπως λέει κι ένα τραγούδι:
"Σου εύχομαι να γίνουν όλα τα όνειρά σου!
Κι αν δεν είμαι μέσα, καθόλου δεν πειράζει!
Ήμουν εκεί για μια φορά! Τίποτα δεν τ' αλλάζει!".
Έτσι είχα καταφέρει κι εγώ για ένα βράδυ να αγγίξω μια ονειροπαγίδα. Όχι για να μου φυλάει τα όνειρα. Την άγγιξα όμως. Έστω μία φορά. Κι αυτό έχει σημασία. Και το καλό του παρελθόντος είναι αυτό στη συγκεκριμένη περίπτωση. Τίποτα δεν το αλλάζει.
...
Άλλωστε...
    ...έτσι αγαπάω εγώ...


Περιμένω...
...το εναρκτήριο λάκτισμα για να τραγουδήσω ένα αγαπημένο τραγούδι μια φορά ακόμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: