Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Μόνο εσύ γνωρίζεις ότι είμαι τυφλός

Υπάρχει άδικο έξω από τα όνειρά μου
κοιτάω μπροστά και δεν είσαι κοντά μου
Την είδα. Την άγγιξα. Την κατάλαβα την ψυχή σου.
Ήταν όλα ωραία όσο ήμουν μαζί σου.

Προσπαθώ να μιλήσω και τα λόγια δε βγαίνουν.
Δε θέλω να χαλάσω την ηρεμία. Οι στίχοι δε μένουν
στο μυαλό, όσο κι αν προσπαθώ να τους κρατήσω, σωπαίνουν,
Όσα όνειρα για εμάς έκανα, μόνο μνήμες, αναμνήσεις απομένουν.

Είναι μέρα κι όμως είμαι κουρασμένος,
σα να γυρνούσα όλη νύχτα, σ' όλο το σώμα ιδρωμένος.
Και διαπιστώνω τώρα πως οι σταγόνες των δακρύων δημιουργούν
καλύτερα ουράνια τόξα απ' τον ιδρώτα. Και τα πουλιά το παρατηρούν.

Και όσο γράφω πέφτω, σε κάθε στροφή λίγο πέφτω.
Στο στρώμα ξαπλώνω, το κεφάλι λυγίζω και για λίγο πέφτω.
Έχω τόσα αποτυπωμένα συναισθήματα για σένα και θα φύγεις.
Ναι, θα έρθω να σε βρω αύριο. Όμως το ξέρω, θα φύγεις.

Η μόνη μου ελπίδα ήταν ο Θεός. Όμως δε θα βοηθήσει.
Όχι γιατί δε θέλει. Η δική σου ψυχή δε θα τον αφήσει.
Όμως 21 χρόνια οι άλλοι με εγκατέλειπαν. Όχι εγώ.
Δεν ξέρω για σένα όμως ακόμη υποφέρω μακριά σου. Ναι... εγώ!



Μόνο εσύ γνωρίζεις ότι είμαι τυφλός και Υπάρχει άδικο έξω από τα όνειρά μου.
Οι δύο αυτές φράσεις είναι σκορπισμένες στους στίχους του τραγουδιού "Ο εξώστης" από Stereo Nova. Μου άρεσαν τόσο πολύ που τους ενσωμάτωσα. Αλλά ελπίζω να με συγχωρέσουν αν το διαβάσουν εφόσον τους δίνω τα εύσημα.
Κωνστανίνος Βήτα + Μιχάλης Δέλτα : STEREO NOVA

Δεν υπάρχουν σχόλια: