Δευτέρα 11 Αυγούστου 2008

Μέτρησέ το αν μπορείς...

0+1,5+4=1,5+4=0,5+1+4=0,5+5=5,5

Όπως και να το δεις πεντέμιση ώρες μέσα σε μια θάλασσα σε χρόνο ενός Σαββατοκύριακου...
Καλά δεν είναι;
Γύρισα τα μέρη που δε γύρισα μαζί σου...
Περπάτησα σε δρόμους που δεν περπάτησα μαζί σου...
Φωτογράφησα τοπία και ζωή που δεν φωτογράφησα μαζί σου...
Με φίλησαν στο μάγουλο και ούτε εκεί δε θυμάμαι το φιλί σου...
Παίξαμε και ακόμη θυμάμαι τα παιχνίδια που έκανα στο msn μαζί σου...
Δεν αγκάλιασα άλλη... Ακόμη έχω στην αφή μου την αφή σου...
Μου φέρθηκαν απόψε όπως φέρθηκα στη μητέρα τη δική σου...
Κι η απόφαση της ενδιαφερόμενης θα μου δείξει και την απάντηση τη δική σου...
Όμως και πάλι δε θα πιστέψω σε ετούτη την ψυχή σου...
Δεν ήταν δικό σου αυτό που μου δειξες... Δεν ήταν δική σου...
Σε αγαπάω μικρή μου... Κατάλαβέ το... Σ'αγαπάω... Και ο Κύριος μαζί σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: