Σάββατο 5 Ιουλίου 2008

Και όμως...

  Συνεχίζω ακόμη...
  Αν δεν είχε προηγηθεί το Evangelica, με τα σημερινά συναισθήματα θα μπορούσε να το γράψω εξαρχής.
  Ξημέρωσε και το φως με βρήκε κουλουριασμένο στο κρεβάτι μου. Φτωχικό ή μη δεν ξέρω. Πάντως είναι κάτι στο οποίο πάνω μου αρέσει να κοιμάμαι.
  Σηκώθηκα και έπειτα από λίγο, το φως, που ξανακοίταξε, με βρήκε καθισμένο στην καρέκλα μπροστά στον υπολογιστή τρώγοντας corn flakes και σκεφτόμενος το πόσο δυνατό ήταν στην καρδιά μου το χτεσινό βράδυ. Φτωχή ή μη καρδιά, δεν ξέρω. Πάντως μου αρέσει που μπορώ να τη γεμίσω με συναισθήματα και μετά να τα μεταδώσω.
  Άνοιξα το βιβλίο του μαθήματος που έγραφα σήμερα στη σχολή και το φως με βρήκε να κοιτάζω τις σελίδες του. Αν πήγα καλά ή όχι δεν ξέρω. Πάντως μου αρέσει που μπόρεσα να διορθώσω τον καθηγητή όταν τα θέματά του είχαν μια ασάφεια.
  Πήρα το αμάξι των γονιών μου και πήγα στη σχολή να δώσω μάθημα. Το φως με βρήκε να ακούω το τραγούδι "Σφαίρα" και να τραγουδάω μαζί με τον Κωνσταντίνο Β "στέκομαι εδώ σα γέρος ανήμπορος, σα νέος που τρέχει στου ήλιου το φως!". Φτηνό ή μη το αμάξι δεν ξέρω. Πάντως μου αρέσει να πηγαίνω βόλτες μακριά με αυτό.
  Πήγα στους φίλους μου και το φως με βρήκε να βλέπουμε "Εγκλήματα" και να παίζουμε τάβλι ενώ οι υπόλοιποι κοιμόντουσαν. Φτηνό ή μη δεν ξέρω. Πάντως είναι κάτι το οποίο μου αρέσει να κάνω.
  Γύριζα στο σπίτι των γονιών μου και το φως με βρήκε να κάνω αφιερώσεις με τη σκέψη μου το τραγούδι "Χωρίς εσένα(η ζωή θα είναι)" στους ανθρώπους και τον Θεό που αγαπώ. Ωραίο τραγούδι ή όχι δεν ξέρω. Πάντως μου αρέσει να ακούω τα μαύρα και να τους δίνω μια άσπρη σημασία.
  Έφτασα στο δωμάτιό μου και το φως με βρήκε να ανοίγω τον υπολογιστή για να εγκαταστήσω τη νέα κάρτα γραφικών που απέκτησα από λάθος μου στη δουλειά. Καλή ή κακή δεν ξέρω. Πάντως μου αρέσει που ήταν επόμενο μοντέλο από αυτή που ήδη είχα.
  Άνοιξα το πρόγραμμα επεξεργασίας μουσικής και το φως με βρήκε να τελειώνω ένα κομμάτι που είχα ξεκινήσει προ ημερών. Δεν ξέρω αν βγήκε καλό ή κακό. Πάντως μου αρέσει που είναι δικό μου.
  Είναι 4:25 και το φως με βρήκε να γράφω σε ένα blog στο internet και να γαληνεύω τις σκέψεις μου. Δεν ξέρω αν γράφω ωραία ή άσχημα. Πάντως μου αρέσει που μπορώ και γράφω.
  Όπου κι αν πήγα σήμερα το φως με βρήκε.
  Ακόμη είναι σκοτάδι, κι όμως το φως με βρήκε.
  Ξέρω πως συνεχίζω να αγαπάω.
  Και μου αρέσει

Δεν υπάρχουν σχόλια: