Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

"Ένα λάθος που κάνουν οι γονείς"

Δεν έχω όρεξη να δώσω ποιητική μορφή
σε αυτό το λόγο.
Δεν έχω όρεξη να μετατρέψω σε μομφή
των σκέψεών μου το μπόγο.

Απλά συμβαίνει
γιατί κάτι μας δένει.
Κάποιοι το λένε αγάπη
μα η αγάπη πάντα μένει.

Από μικρά παιδιά όταν ήμαστε
μας λέγαν οι γονείς μας να κοιτάμε τον καλύτερο.
Κι αν κάτι δεν αλλάξαμε, είμαστε
αυτοί που θέλοαν οι γονείς μας. Μα ποιον καλύτερο;

Τον καλύτερο μαθητή; Τον καλύτερο στη δουλειά;
Το καλύτερο παιδί; Τον καλύτερο στην ψευτιά;

Αν τους γύρω σου κοιτάξεις και σε συγκρίνεις
μόνο θα χάσεις. Ή τον εαυτό σου, ή δε θα ξανασυγκρίνεις.

Αντί να συγκρίνεις τον εαυτό σου με ανθρώπους
δεν τον συγκρίνεις καλύτερα με τον Θεό;
Δε θα χάσεις. Μόνο θα ταπεινωθείς. Κι όχι μπροστά τους.
Ίσως σε κοροϊδέψουν επειδή πίστεψες στο Θεό.

Αυτά ήθελα μόνο να πω.
Τον εαυτό σου σύγκρινε με το Θεό.
Κι όταν καταλάβεις πόσο μικρός είσαι μπροστά Του
ζήτησέ Του να σου αποκαλύψει τη σημασία σου στα σχέδιά Του.

Δεν έχω όρεξη να δώσω ποιητική μορφή
σε αυτό το λόγο.
Δεν έχω όρεξη να μετατρέψω σε μομφή
των σκέψεών μου το μπόγο.

Μη σε συγκρίνεις με άνθρωπο
αλλά με το Θεό.
Και μην απαντήσεις στον άνθρωπο
που θα σε κοροϊδέψει γι' αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: