Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Δυσκολος δρόμος...

...για διάφορους λόγους.

Θυμάσαι τι σε ρώτησα δάσκαλε; Ως ποιο σημείο φταίμε εμείς για τις επιλογές των ανθρώπων που επηρεάζουμε; Και με την απάντησή σου, έδιωξες τις όποιες αμφιβολίες βάραιναν την ψυχή μου. Είχε δίκιο η φίλη μου που μου είπε "Αν θέλει, αρκεί". Μόνο που το είπε για το λάθος πράγμα. Μεταφράζοντάς το όμως σαν "αν θέλει πράγματι να το κάνει αυτό, τότε είναι επιλογή της και εσύ δε φέρεις καμία ευθύνη", είναι πολύ κοντά σε αυτό που απάντησες δάσκαλε! Η δική μου σκέψη είναι τώρα η εξής... Ο δρόμος θα'ναι δύσκολος. Αν τη μία φορά που κάνει κάποιος μια λάθος επιλογή, εγώ τη βγάζω καθαρή... Τότε ποιος ο λόγος να μην το ξανακάνω; Αν βλέπω ότι μπορώ να κάνω κάτι κακό και να ρίξω την ευθύνη αλλού, γιατί να μην το κάνω; Είναι ό,τι ευκολότερο. "Μα δε μου φαίνεσαι τέτοιος άνθρωπος!", θα πουν όσοι με ξέρουν έστω και λίγο. Μπορεί να έχουν και δίκιο. Όμως δεν έφτασα εδώ που είμαι απλά λέγοντας "αυτό δεν πρόκειται να συμβεί σε εμένα, άρα δεν το σκέφτομαι". Τώρα λοιπόν που έγινε η αρχή, θα είναι πιο δύσκολο για μένα να μην το επαναλάβω. Αλλά θα προσπαθήσω!
Κάτι που διάβασα... Κάτι που γράφτηκε πριν 10 μήνες... Κάτι που ταιριάζει στο σήμερα...
Φωτιά και σίδερο παντού.
Η γη έγινε κόλαση ....

Κι ένα ανεκδοτάκι...
Είναι ένας bisexual στο αεροδρόμιο και τον ελέγχουν...
Τελωνειακός: Name?
Bisexual: Joe White
Tελωνειακός: Age?
Bisexual: 42
Tελωνειακός: Nationality?
Bisexual: American
Tελωνειακός: Sex?
Bisexual: 4, 5 times a week!
Tελωνειακός: No, sir, not that kind of sex! Male or female?
Bisexual: Ahhh! No problem, no problem!!!

1 σχόλιο:

evris είπε...

χα0χα0χα0χ0α0χ0α0χα0χ0α0χα