Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Το απόλυτο κενό

Να'μαστε λοιπόν Εντάξει. Αργήσαμε αλλά τα καταφέραμε. Κάλιω αργά παρά ποτέ δε λένε; Όλα καλά λοιπόν. Κολλητούλα μου σου εύχομαι πραγματικά καλή τύχη. Αυτό το τριήμερο η σκέψη μου πέρασε από τη χαρά στη λύπη και πλέον καταστάλλαξε στο απόλυτο κενό. Χαχαχαχα. Ήταν όμως ωραία. Δεν έχω τίποτε άλλο να πω. Όσο κι αν το blog αυτό αποτελεί τη δική μου σκοτεινή γωνία(όπως ορίζω και ως υπότιτλο πλέον στο όνομα του blog), τους λόγους που γράφω αυτά που γράφω θα τους κρατήσω για μένα. Όχι γιατί είναι σημαντικοί, αλλά θέλω να τους κρατήσω για μένα και το Θεό μου. Καλή τύχη κολλητούλα .

Και χτες, με ρώτησε μια κοπέλα "Είσαι καλά; Πολύ για το Χριστό μιλάς τελευταία!".
Χαχαχα!
Εμ γιατί να μιλήσω; Για τους ανθρώπους; Ο διάβολος δεν ενδιαφέρεται για τα σπίτια μας, τις οικογένειές μας, την υγεία μας, τα λεφτά ή το με πόσους έχει συνευρεθεί ερωτικά ο καθένας. Το πνεύμα προσπαθεί να καταστρέψει. Ο πνευματικός μας κόσμος είναι το εμπόδιο του διαβόλου(σκέφτηκα να το γράψω Διάβολος αλλά δεν του αξίζει).
Και κάτι ακόμη.
Αν έχεις δει πόσα θαύματα έχει κάνει, πώς σε έχει σώσει, πώς είναι μαζί σου από την αρχή της ύπαρξής σου παρόλο που δεν το πολυκαταλάβαινες, δεν είναι λογικό να μιλάς για Αυτόν;
Με βοήθησε να σωθώ και βοηθάει να σωθούν και φίλοι μου. Για τι άλλο να μιλήσω λοιπόν αν όχι για Εκείνον;

Και όχι. Ούτε καληνυχτίζω. Ούτε καλημερίζω. Ούτε θα πω γεια.
Κι αυτό δεν είναι αγένεια. Είναι ελευθερία!

2 σχόλια:

argy είπε...

δε θέλω να σε πικράνω κι ελπίζω να μην σε επηρεάσει αυτό που θα γράψω,αλλά εγώ δεν θα αφήσω σχόλιο πάνω στο θέμα,γιατί είμαι Άθεη!!!

Ένα παιδί / Ένας άνθρωπος (Προάγγελος) είπε...

Αν έφτανα στην ηλικία που είμαι και με επηρέαζε η γνώμη του κόσμου χωρίς να την επεξεργάζομαι, θα είχα πρόβλημα, δε νομίζεις Ag'o? Και κάτι ακόμη, το "δεν αφήνω σχόλιο" αποτελεί σχόλιο από μόνο του :) Keep it up!