Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Ημερολόγιο

Ημέρα 3η

Αντιμετώπισα το διάβολο για ακόμη μια φορά σήμερα. Είχε το ίδιο απεχθές χαμόγελο. Εκείνο το αόρατο αλλά ύπουλο χαμόγελο της νίκης. Αλλά δεν τα κατάφερε. Δε με πήρε μαζί του. Με έκανε και γονάτισα. Ήταν πολύ δυνατός. Όμως αυτή είναι η δύναμή του. Δεν έρχεται και σου λέει "είμαι ο διάβολος. Έλα μαζί μου". Για κάποιον που ζει στην κοινωνία των ανθρώπων, οι ευκαιρίες είναι πολλές. Αρκεί απλά να πιαστείς από μία. Εσύ τι χρειάζεσαι; Χρήματα γιατί δεν έχεις να πληρώσεις το νοίκι; Εξπορνεύσου ή πούλα ναρκωτικά. Εσύ; Γυναίκες; Θα σου φέρω παρθένες από όλα τα μέρη της γης. Όχι μόνο μία. Πολλές! Να έχεις να διαλέγεις! Τι καλός ο διάβολος! Πανάγαθος!!! Όλους μας προσέχει! Κρίμα που η φάτσα του είναι τόσο ύπουλη. Κρίμα που μιμείται τόσο αποτυχημένα τον πραγματικό Πανάγαθο. Είμαι σίγουρος πως αυτή τη στιγμή με κοιτάει και με φτύνει λέγοντας "Έγραψες μια βλακεία και είσαι περήφανος ότι με νίκησες;". Δεν νίκησα τον πόλεμο. Αυτό ο Χριστός θα το κάνει. Αλλά τη σημερινή μάχη την κέρδισα. Ναι! Έπεσα στα γόνατα! Αλλά σε κέρδισα! Βλέπεις... ο Χριστός με κέρδισε προ πολλού. Ξέρω ότι σου είμαι σημαντικός. Αν κερδίσεις εμένα εξουδετερώνεις ένα μεγάλο αντίπαλο. Έναν αντίπαλο που με τον καιρό δείχνει και σε άλλους ανθρώπους το Λόγο Του κάνοντάς τους εχθρούς σου. Χριστιανοί,Δωδεκαθεϊστές και Άθεοι. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που με στηρίζουν να είμαι ο εαυτός μου. Πώς νιώθεις που με τέτοια ομάδα με στηρίζει; Και το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι; Ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι απλά τίτλοι. Έχουν ο καθένας ένα όνομα. Και όλοι μαζί είναι φίλοι μου! Σκότωσέ με στον ύπνο μου αν θέλεις. Ακόμη και τότε όμως θα εμπιστεύομαι τον Κύριο. Για να σου επιτρέψειε να με σκοτώσεις θα σημαίνει πως είναι μέρος του σχεδίου Του. Και δεν το παίζω θαραλλέος. Φοβάμαι. Φοβάμαι ότι είναι πιθανόν να γίνει. Αλλά πάντα με εμπιστοσύνη στον Κύριο! Και κάτι ακόμη... Σκότωσέ με στον ύπνο μου αν θέλεις. Αλλά την προσευχή μου θα έχω προλάβει να την κάνω!
Καληνύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: