Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Τουλάχιστον διασκεδάζω...


Δεν είμαι σαν αυτούς.
Αλλά μπορώ να προσποιούμαι.
Ο ήλιος έχει δύσει.
Αλλά έχω φως.
Η μέρα έχει φύγει.
Αλλά διασκεδάζω.

Νομίζω πως είμαι χαζός
ή απλά χαρούμενος.
Σκέφτομαι πως είμαι απλά χαρούμενος.
Η καρδιά μου έχει ραφίσει
αλλά έχω λίγη κόλλα.
Βοήθησέ με να εισπνεύσω
και να την επιδιορθώσω μαζί σου.
Θα αιωρούμαστε τριγύρω
και θα γυρνάμε στα σύννεφα.
Μετά θα γυρίσουμε στη γη
Και θα έχω μια ζάλη... θα έχω μια ζάλη

Γδάρε τον ήλιο
Πέσε για ύπνο
Ευχήσου!
Η ψυχή είναι φτηνή!
Το δίδαγμα μαθεύτηκε.
Ευχήσου μου τύχη.
Απάλλυνε το κάψιμο.
Ξύπνησέ με.

Δεν είμαι σαν αυτούς.
Αλλά μπορώ να προσποιούμαι.
Ο ήλιος έχει δύσει.
Αλλά έχω φως.
Η μέρα έχει φύγει.
Αλλά διασκεδάζω.





I'm not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
The day is done
But I'm having fun

I think I'm dumb
or maybe just happy
Think I'm just happy
my heart is broke
But I have some glue
help me inhale
And mend it with you
We'll float around
And hang out on clouds
Then we'll come down
And I have a hangover...Have a hangover

Skin the sun
Falkl asleep
Wish away
The soul is cheap
Lesson learned
Wish me luck
Soothe the burn
Wake me up

I'm not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
The day is done
But I'm having fun

Dumb - Kurt Cobain

Δεν υπάρχουν σχόλια: