Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

Μάθετε ποιος είμαι(Εμπνευσμένο)

Αρκεί ένα τραγούδι για να σπάσει τη σιωπή.
Αρκεί μια φωνή για να ραγίσει του πάγου το γυαλί.
Αρκεί ένας Θεός που να είναι η Ζωή!

Θυμάμαι όσα έγραψα. Θυμάμαι όσα είπα.
Αναπολώ όσα πέρασα και όλα αυτά που βρήκα.
Έμαθα σε ανθρώπους πώς να βλέπουν στο σκοτάδι.
"Άγγιξα ψυχές. Πήγα μέχρι τον Άδη".

"Όσες καρδιές κι αν γεμίσω, δε θ' αδειάσω ποτέ"
γιατί η αγάπη μου είναι από το Θεό. Ναι!
Ελεύθερος νιώθω και είμαι ευτυχισμένος.
Χαρούμενος δεν είμαι, όμως ούτε μπερδεμένος.

Ντυμμένα μ' αίμα τα οστά. Ντυμμένο με δέρμα.
Υπάρχουνε και μύες και αυτό ήταν. Τέρμα!
Αυτό είναι το σώμα που θα μείνει όταν φύγω.
Η ψυχή μου ελπίζω μη χαθεί όταν φύγω.

Στο χέρι μου είναι και σε αυτούς που μ' ακούσαν
και σ' αυτούς που βοήθησα να σωθούν γιατί βρωμούσαν.
Όχι από τη ζωή που ήταν άδικη και βρώμικη.
Μιλάω για αυτούς που απ' το χρήμα γίναν μπόλικοι.

Ένας δούλος δε μπορεί να έχει δυο αφέντες.
Τον ένα θα μισήσει και θα του πετάξει πέτρες.
Τον άλλον θα αγαπήσει και κοντά του θα μείνει.
Κι όποιος τον κερδίσει, τη ζωή ή το θάνατο του δίνει.

Ήδη τα μάτια έχουν κλείσει και το σώμα κοιμάται.
Το χέρι όμως συνεχίζει. Το χαρτί δε λυπάται.

Τι όνειρα θα κάνω και ετούτο το βράδυ;
Κι αλήθεια, θα'ναι όνειρα ή εφιαλτικό λιβάδι;
Ας είναι! Θα κλάψω, θα πονέσω, τελικά θα διασχίσω.
Ό,τι άχρηστο θ' αφήσω. Το ταξίδι θα συνεχίσω.

Όσο δύσκολα κι αν μοιάσουν όλα κάποιες φορές.
Όσο κι αν με κατηγορήσουν κάποιες άλλες φορές.
Την αλήθεια μου την είπα. Την αλήθεια θα τη λέω.
Κάτι ακόμη θα πω. Παλιό αλλά και νέο.

"Ό,τι δε μπορείς να συγχωρήσεις,
αγάπησέ το πιο πολύ, μην το αφήσεις!".
"Γιατί εκεί είναι η ευτυχία, στα όνειρα που κάνεις.
Εκεί είναι η μαγεία, στις ευκαιρίες που χάνεις".

Τόσα σ' αγαπώ και πόσοι με πιστέψαν;
Τόσα χρόνια αληθινά, μα πόσοι τη χαρά μου κλέψαν;
Όλα τα χρόνια μια αγκαλιά που συνεχώς μεγαλώνει.
Μυαλό και καρδιά. Το ένα το άλλο στοιχιώνει.

Ας είναι, εγώ πολέμησα. Θα πολεμήσω κι άλλο.
Όνειρα εκπλήρωσα. Θα εκπληρώσω κι άλλο.
Δεν είμαι κακός. Κάτι πάνω μου κακό δεν είναι.
Απλά ήθελα πριν φύγετε να μάθετε ποιος είμαι.




Αφιερωμένο σε όσους δεν ανήκουν στους Omnis, M0rphy, VanPro, JohnnyRed, Marilou, EvAngelica, Eratoula, Evris, Vino, Eleanna, Pasponi, Zouperman, Popapad, Ellh, TAZ, Wife, JimPrift, Ria, Stellou , Hopy, Viper, MAT, Antonis, Αλέξανδρος, Saladrex και τους φίλους αυτών.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους ανήκουν στους παραπάνω (γράφτηκαν με τυχαία σειρά).
Εμπνευσμένο από το τραγούδι "Μάθετε ποια είμαι" της Miss G που ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: