Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Δώστε μου αμαρτίες να νιώθω ταπεινός και ν'ανεβαίνω...

Πάλι θα ξεκινήσω λέγοντας "δεν έχω τίποτε άλλο να πω"... Και πάλι θα καταλήξω να γεμίζω μερικές αράδες με γράμματα που συνολικά στοιβαγμένα, δομημένα, σχηματίζουν λέξεις και που με κενά ανάμεσα σχηματίζουν φράσεις και ύστερα προτάσεις και ύστερα ιδέες... Κι ύστερα έναν ολόκληρο κόσμο που αντίκρυσαν τα μάτια μου και με σημάδεψε ορίζοντάς μου να επιλέξω το σκοτάδι ή το φως... Κι εγώ αντιστάθηκα... Και ακόμη δεν επέλεξα εντελώς... Ή μάλλον επέλεξα αλλά δε στήριξα εντελώς την επιλογή μου... Καθόμουν και κοιτούσα τα μηνύματα του κινητού μου... Τα πρόχειρα... Τις σκέψεις που γράφω... Στα πρόχειρα αποθηκεύονται... Και βρήκα ένα μήνυμα που έλεγε "FRIEND---WINGULL---FRIEND"...Και θυμήθηκα αμέσως γιατί το είχα γράψει... Από μια εικόνα που είχα σκεφτεί... και σκέφτομαι αμέσως να δημιουργήσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: