Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

Δεν είναι όλα αυτό που φαίνονται...

“Η φύση ερωτοτροπεί”

Ένα μελάνι έμεινε να σκιαγραφήσει τον κόσμο.
Κι η εικόνα θα έχει άρωμα: βασιλικό και δυόσμο.
Λιβάδια απέραντα. Βουνά, πολλά βουνά.
Αριστερά και δεξιά απ' τα λιβάδια. Δύο φαίνονται πιο καθαρά.

Ένα ποτάμι σχηματίζεται ανάμεσά τους.
Τα σύννεφα πετούν πιο ψηλά τους.
Συνήθως άσπρη σκόνη μοιάζουν.
Μερικοί με σχήματα τα παρομοιάζουν.

Άσπρη σκόνη που αδειάζει τη ζωή που έχει εντός της.
Και γεμίζει την κορφή κάθε βουνού. Κι ο θάνατός της
στη γέννηση οδηγεί που γεμίζει το ποτάμι,
αν και κάποιες φορές πάει χαράμι.

Τελευταίο συστατικό ο κεραυνός.
Όσο κι αν πέσει η βροχή, εάν λείπει αυτός:
Θερμοκήπια τα λιβάδια και φράγμα ο ποταμός.

Γέννηση δε θα υπάρξει..
Μονάχα ο θάνατος...

Συντροφιά για ένα βράδυ...
Μπορείς να με ακούσεις...
...αν και είμαι μόνο ένας άγνωστος...



Και εδώ θέλω να επισυνάψω τη συζήτησή μου με την Έλλη βάσει του παραπάνω ποιήματος:

[01:00:20] Ελλη λέει:
katalabainw oti les gia ena topio...
[01:00:20] Ελλη λέει:
ama brexei exei nero kai kalo klima...alliws den exei potamakia kai brazei i poli ? an ta libadia einai i poli..
[01:00:21] Ελλη λέει:
twra stin ellada polla bouna exei ..
[01:00:21] Ελλη λέει:
me xioni stin korifi omws.... ?
[01:00:21] Ελλη λέει:
arketa mporei na ennoeis..
[01:00:21] Ελλη λέει:
an to piasa to noima..gia tin skoni...
[01:00:21] Ελλη λέει:
ti allo ???
[01:00:23] Ελλη λέει:
mou thumizei tin thea apo to spiti mou stin politeia...etsi fainotan apo psila...mprosta i parnitha kai prin apo autin i athina emoiaze me libadi ..isws auto einai pou me epireazei sto ti katalabainw apo auto pou egrapses ...auta

[01:01:11] Προάγγελος... λέει:
χαίρομαι που έστω άθελά μου έβγαλα κάτι δικό σου μέσα από ένα κείμενό μου
[01:01:49] Προάγγελος... λέει:
αν και δεν ήταν αυτό
[01:01:59] Ελλη λέει:
ti itan ?

[01:02:21] Προάγγελος... λέει:
η φύση ερωτοτρωπεί
[01:02:39] Προάγγελος... λέει:
η πράξη του έρωτα μεταξύ ενός άντρα και μίας γυναίκας
[01:02:58] Ελλη λέει:
kalo

[01:03:03] Προάγγελος... λέει:
τα δύο βουνά είναι ο κόλπος της γυναίκας
[01:03:26] Προάγγελος... λέει:
άσπρη σκόνη... οι ζωτικοί παράγοντες που οδηγούν στη δημιουργία της ζωής
[01:03:49] Προάγγελος... λέει:
κορφή του βουνού, ο παρθενικός υμένας
[01:04:27] Προάγγελος... λέει:
που παλαιότερα έσπαγε μία φορά προκειμένου να πραγματοποιηθεί η γέννηση ενός μωρού
[01:04:45] Προάγγελος... λέει:
ενώ τώρα... γι' αυτό και "κάποιες φορές πάει χαράμι"
[01:05:04] Προάγγελος... λέει:
Κεραυνός ο έρωτας και η αγάπη μεταξύ των δύο φύλων
[01:05:54] Προάγγελος... λέει:
όσο κι αν γίνεται σεξ, αν δεν υπάρχει το συναίσθημα, τότε πάντα θα υπάρχει ένα προφυλακτικό στη μέση να καλύπτει και το λιβάδι, και τον ποταμό...
[01:06:25] Προάγγελος... λέει:
Γέννηση δε θα υπάρξει... Μονάχα ο θάνατος των ζωτικών παραγόντων που υπό άλλες συνθήκες θα δημιουργούσαν τη ζωή.
[01:07:12] Προάγγελος... λέει:
και κάτι που παρατήρησα τώρα... Ίσως με την εξήγηση αυτή να μοιάζει πως ρίχνω το βάρος της ευθύνης στη γυναίκα... Κάτι που δεν κάνω όμως. Τουλάχιστον μέσα μου...
[01:07:29] Ελλη λέει:
wraia empneusi eixes ....to egrapses polu wraia...
[01:07:39] Ελλη λέει:
kai oxi den rixneis tin euthini se kanenan..

[01:08:15] Προάγγελος... λέει:
ήθελα από καιρό να κάνω κάτι τέτοιο... Να εξετάσω τον εαυτό μου κατά πόσον μπορώ να κάνω αυτά "τα πάντα" που υποστηρίζω ότι μπορούμε όλοι να κάνουμε


Η Έλλη είναι το μόνο άτομο που δεν θα ονοματήσω ως φίλη μου, κολλητή μου ή οτιδήποτε άλλο.
Όχι γιατί δεν ισχύουν αυτοι οι όροι. Ούτε γιατί πχ εχούν χάσει την αξία τους τα ονόματα αυτά.
Απλώς, όποτε τη σκέφτομαι, σκέφτομαι και το τι πέρασε για να είναι κοντά μου.
Και πάντα μου προκαλεί χαμόγελο να τη σκέφτομαι να προσπαθεί να χωρέσει στη ζωή μου χωρίς να με πληγώσει,
Να σπρώχνει για να μπορέσει να μείνει κοντά μου χωρίς να σπρώχνει.
Να αγαπάει χωρίς να προσπαθεί να με αναγκάσει να την αγαπήσω κι εγώ...

Και μάλλον είμαι τυχερός που αυτό το τελευταίο, μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 3 ανθρώπους που να μου το έχουν προσφέρει. Αυτό το δικαίωμα... :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: