Δευτέρα 25 Ιουνίου 2007

Μύθοι που καταρίπτονται


Μύθοι που καταρίπτονται λοιπόν...
Από τους πιο μικρούς εώς τους πιο μεγάλους...

Έμπνευση για αυτή τη σκέψη ήταν το "Δι' ευχών" της Αλεξίου που νόμιζα πως ήταν της Πρωτοψάλτη... Ευτυχώς η Ονειροπαγίδα που είναι πιο κοντά σε αυτά τα ακούσματα ήξερε να με διαφωτίσει καταλλήλως και να μου το δώσει το τραγουδάκι). Τώρα θυμήθηκα και ένα άλλο ωραίο που είχα πει. Είχα βάλει στο forum του AttikiOnAir ένα μέρος όπου γράφαμε αγαπημένα τραγούδια και στίχους. Η Μαρία είχε γράψει "Alice Cooper - Poison" νομίζω. Το συγκεκριμένο τραγούδι έχει βγει και σε remix από Groove Coverage. Οπότε το αναφέρω λέγοντας "Η Alice Cooper το έχει πει πρώτη?". Tρελή μουσική κατάρτιση! Αν και administrator πήγαν να με φάνε :)

Τελικά,ναι... Μάλλον θα το κρατήσω το blog. Θα το κρατήσω ίσως σαν καταγραφή των γεγονότων της ζωής μου.
Γιατί δεν τα γράφω καλύτερα σε ένα ημερολόγιο?
Ποτέ δε μου άρεσε να γράφω ημερολόγιο.
Μου άρεσε όμως να φτιάχνω ιστορίες και να βάζω τα γεγονότα της ζωής μου μέσα εκεί. Κάπου που να ξέρω μόνο εγώ ότι υπάρχουν εκεί μέσα. Kαι αν το καλοσκεφτεί κανείς δεν πιστεύω πως υπάρχουν τόσοι πολλοί που έχουν ανάγκη από επικοινωνία. Εκτός αν με τις επιλογές τους οδηγήθηκαν ,αυτοβούλως, εκεί, ακόμη κι αν δεν το κατάλαβαν. Άλλωστε, δε θυμάμαι τι έψαχνα και το είχα βρει, ΝΟΝΕ CAN MAKE YOU UNHAPPY WITHOUT YOUR HELP. Και πιστεύω πως έχει δίκιο.

Τελικά... Σιγά-σιγά, αρχίζω να θυμάμαι γιατί δεν μου άρεσε το blog. Πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός αν θέλω να δώσω την αληθινή εντύπωση για το άτομό μου. Όμως... δεν είναι η αναγνώριση αυτό που ζητάω. Το θέμα είναι ψυχολογικό.

Σκέψου το!
Αν έχεις blog αυτή τη στιγμή. Γιατί το έχεις?
Μπορεί να ζητάς κάτι.
Μπορεί κάπου βαθειά μέσα σου να υπάρχει μια φαντασίωση για ανταπόκριση από κάποιο πρόσωπο ή άλλα πιο μεγαλεπίβουλα όνειρα. Μπορεί να συμβαίνει και κάτι άλλο. Κάτι που μόνο εσύ έχεις φανταστεί.
Αν αντίθετα σαν εμένα, επιλέγεις να το έχεις σαν μια καταγραφή των μηνυμάτων που μπορείς να μεταδόσεις μέσα από την καταγραφή των γεγονότων της ζωής σου, τότε τι πιο καλό από ένα ,θεωρητικά τουλάχιστον, blog που να μοιάζει (τουλάχιστον στα μάτια του κατόχου του) επαγγελματικό και σοβαρό?
Σκέψου το!

Δεν υπάρχουν σχόλια: