Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Word Sucks ~ Support me

Για την προηγούμενη ανάρτηση θέλω να ευχαριστήσω την Ag'o που μου την έστειλε στο e-mail μου. Και να της πω να πάμε για καφεδάκι σύντομα! Γιουκ γιουκ Γιούπιιι!! :D

Ο λόγος πάντως που κάνω την ανάρτηση αυτή είναι γιατί έψαξα στο internet τη φράση "support me" και βρήκα αυτό. Σκοπός της σελίδας είναι να προβάλλει την άποψη της δημιουργού(ή του δημιουργού... Δεν ξέρω... κάτι για τραβεστί διάβασα...) ότι:
I don't want to work, but I like nice things. My mission is to get you to send me non-tax deductable donations. I don't want to have to resort to other money making schemes that are considered "less than regal". I am a Princess after all.
Και κάπου εδώ θυμάμαι τον Καλιβάτση στους ΑΜΑΝ που διάβαζε Μικρές Αγγελίες και έλεγε μία "Μικρή, όμορφη, άπειρη κοπέλα ζητάει γνωριμία με ποδοσφαιρική ομάδα. Δεκτοί και οι φίλαθλοι" για να σχολιάσει ο Καλιβάτσης "ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ!"(ειρωνικά προφανώς).
Τι άλλο μας μένει να ακούσουμε ακόμη;
Όταν ήμουν στο δημοτικό θυμάμαι κάτι συζητήσεις που κάναμε του ύφους "Φαντάζεσαι να υπήρχε κάποιος που να έλεγε το τάδε;" και γελάγαμε. Τώρα δε φανταζόμαστε! Είμαστε σίγουροι! Κι αυτό δεν είναι απαισιοδοξία αλλά ρεαλισμός. Όπως εγώ μπορώ να κάνω τα πάντα, έτσι θεωρώ ότι μπορούν να κάνουν και οι υπόλοιποι. Ανεξαρτήτως θετικού ή αρνητικού αποτέλεσματος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: