Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Κι εμένα τι με νοιάζει;

Αλήθεια, τι λόγος μου πέφτει για να προσπαθήσω να βοηθήσω τον οποιονδήποτε καπνίζει;
Και στο κάτω-κάτω ποιος είμαι εγώ για να βοηθήσω;
Μήπως τελικά αυτός που χρειάζεται βοήθεια είμαι εγώ και προσπαθώ να το καλύψω προσπαθώντας να βοηθήσω τους άλλους;
Και για να τα λέμε όλα, αν πράγματι μου ζήτησε κάποιος βοήθεια, γιατί να μην ασχοληθώ μόνο μαζί του και να την πληρώσουν όλοι;

Και ξεκινώ λοιπόν διαφορετική προσέγγιση...
Καμιά φορά στη ζωή σου δεν έχεις πιστέψει τα telemarketting?
Για να καπνίζεις, θεωρώ πως έχεις και άλλες ανασφάλειες.
Και αν σου έλεγα πως η υγεία σου θα αρχίσει να βελτιώνεται μετά από μόλις 15 λεπτά;
Διάβασε το κείμενο της παρακάτω εικόνας. Ακόμη και τα ψιλά γράμματα...
Μόνο που τα ψιλά γράμματα εδώ δεν είναι για το κακό σου...

Και όπως έλεγε και η διαφήμιση του OldSpice...
"Το Oldspice σε προκαλεί... Σκέψου το"

Σοβαρά τώρα...
Σκέψου το...

2 σχόλια:

argy είπε...

εγώ δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη,μιας και δεν καπνίζω...

Ένα παιδί / Ένας άνθρωπος (Προάγγελος) είπε...

Βρε ούτε εγώ καπνίζω. Την εικονα την είχα από 1 Μαϊου. Και ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να βγει στην επιφάνεια :)