Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2007

Καλά τα κατάφερε λοιπόν

Φαίνεται πως είναι η εβδομάδα των αποκαλύψεων και της κατανόησης των ευθυνών μας...
Χτες...
Τρίτη...
Αποφάσισα να δω τηλεόραση στο μεγάλο δωμάτιο του σπιτιού αντί να κάτσω για ακόμη μια φορά στην οθόνη του υπολογιστή για το βραδυνό.
Η οθόνη εμφάνισε ένα κανάλι με ένα μεγάλο "Α" ως σήμα. Και η εκπομπή ξεκίνησε δείχνοντας μια γη να σκάει σαν καρπούζι...
Μέσα σε όλους τους επισκέπτες υπήρχε και ένα πολιτικό πρόσωπο. Ή τουλάχιστον γνωστό πρόσωπο με συγγενείς που να βρίσκονται στην σημερινή πολιτική σκηνή...
Προς το τέλος της εκπομπής παρουσιάστηκε αυτός ο συγγενής σε ένα βίντεο όπου περιέγραφε ένα γεγονός σε έναν δημοσιογράφο.Και τότε ο οικοδεσπότης της εκπομπής φρόντισε ώστε η καμέρα να είναι στραμμένη σε αυτό το προσκεκλημένο πολιτικό πρόσωπο, την ώρα που το ρωτούσε "Πραγματικά έτσι έγινε?". Όχι επιθετική ερώτηση. Ανθρώπινη! Και εκείνο αποκρίθηκε με ένα χαμόγελο που όμως έδειχνε κατανόηση της αλήθειας και όχι προσπάθεια απόκρυψής της. Δεν είπε τίποτε άλλο. Απλά "όχι"! Ούτε "δεν καταλάβατε καλά και εννοούσε ότι..." ούτε απάντησε κάτι άσχετο με την ερώτηση... Απλά η αλήθεια... "Όχι"...

Με βάση λοιπόν το παραπάνω θα ήθελα να ζητήσω και εγώ μια ευκαιρία να διορθώσω το λάθος μου...
Όταν έγραψα το ~Θαυμάστε~ είχα περιορίσει τη σκέψη μου σε μία ομάδα ανθρώπων. Γνωστών και αγνώστων μου. Δεν ανήκουν όλοι στον ίδιο τίτλο. Όχι πως έχει και πολλή σημασία...
Συνεχίζω λοιπόν... Υπάρχουν τελικά κάποιοι άνθρωποι που αξίζει να θαυμάσεις... Αν και το λέω με δυσκολία αυτό. Θαυμάζω, κατά τη γνώμη μου, σημαίνει ότι επευφημώ κάποιον για κάτι που έκανε και το οποίο εγώ δε μπορώ να κάνω... Εγώ όμως πιστεύω ότι μπορώ να κάνω τα πάντα. Άρα δε θαυμάζω κανέναν αφού με καθόλου, λίγη ή πολλή εξάσκηση μπορώ να το καταφέρω κι εγώ σε έναν βαθμό που να με ικανοποιεί ως άνθρωπο.
Θα προτιμήσω λοιπόν μία φράση... "Καλά τα κατάφερε..."
Και αυτή τη φράση θα χρησιμοποιήσω για τον ομιλητή της επόμενης, μικρού μήκους,παρουσίασης. Φοιτητής του υπήρξα κάποτε...
Καθηγητής μου υπήρξε...
Καλά τα κατάφερε λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια: