Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Βρήκα τον λωλοΣτεφανή!!

Εκεί που κάνω λοιπόν χαρούμενος-χαρούμενος την πτυχιακή μου(για να διαπιστώσω πως 5 ώρες με το ρολόι κάνω πτυχιακή και δεν κατάλαβα πώς πέρασε η ώρα!!!) είχα αφήσει το Thunderbird ανοιχτό, για να βλέπω τις οδηγίες που μου είχε στείλει ο υπεύθυνος του σάιτ για το τι θέλει να του φτιάξω. Και μου έρχεται mail από έναν που μου έγραφε "ti kanies koykla mou....!!!!!".
Λέω κι εγώ "ε θα έστειλε λάθος. Θα πάτησε τον από πάνω ή τον από κάτω αντί για την κοπέλα του" και του στέλνω "μάλλον έστειλες σε λάθος παραλήπτη". Και μου απαντάει "sorry alla ida thn foto soy k nokija oti eisai koritsi alla malon den eisai"...

Απάντηση του Evris: "ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΓΡΟΘΟΣ!!!!!!!!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!"

Η φωτογραφία που είδε ο τύπος που έμεινε με το πιστολίνο στο χέρι:



Ας κάνουμε λοιπόν όλοι μαζί ό,τι λέει το παρακάτω σκίτσο:



Χαχαχαχα!!!

1 σχόλιο:

evris είπε...

ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!